15 iunie 2016

Succes actual si planuri de viitor.

     Ce zi frumoasa, perfecta pentru a-mi petrece timpul scriind inca o postare (de data aceasta cu un ton ceva mai pozitiv). Inca am melodia de ieri in cap, doar ca acum sunt prea incantata ca sa-i mai permit sa-mi strice starea. Nu prea am multe de zis azi. Am mai verificat putin meciurile de la Euro 2016, am vazut un film, am invatat putin, am baut doua energizante si acum nu doar ca sunt un titirez uman, dar am si palpitatii care nu cred ca e sanatos sa fie acolo. Si inca ceva... 
     Pe 15 iunie sarbatoresc zilele de nastere ale unor persoane foarte dragi mie. In primul rand, le urez "La multi ani!" (desi nu cred ca o sa citeasca randurile astea), multa sanatate, noroc si iubire. In al doilea rand, as vrea sa ma rup in trei ca sa pot sa fiu langa fiecare, dar in acelasi timp sa raman pe pozitii si la mine acasa ca sa ma pot pregati pentru examenele ce urmeaza. Imi este dor si vreau sa le vad (cea mai buna si apropiata prietena a mea, colega de banca din liceu, nebuna care mi-a intors putin viata invers, o fata mica cu o gura si o inima la fel de mari / matusa mea, care mi-a fost ca o sora mai mare si este acum la o distanta considerabila de orasul in care ma aflu). 
     Voiam sa va scriu si ca sa v-anunt ca am un noroc dat naibii, ceea ce este putin in contradictie cu ce-am tastat ieri. Cand vine vorba de scoala, invatat, examene, nu stiu cum, dar se-ntampla lucruri de necrezut, la care nici macar nu m-astept, pentru care nici macar nu ma rog, la care nici nu sper, dar nici nu ma plang ca ies. Am luat 10 si o sa spun ce-am spus si pe Facebook: "Chiar daca spun ca cinciul e de aur, nu se compara cu sentimentul pe care-l ai cand iei un 10.". 
     De altfel, m-am gandit ca as putea face recenzii la carti. Nu cred ca permanent, dar tare as vrea sa impartasesc cu voi parerile mele in legatura cu doua carti pe care le-am citit anul acesta, poate chiar sa va dau doua-trei citate pe care mi le-am notat si in care ma regasesc. Si in continuare, cu cat ascult mai multe melodii diverse, imi vin idei si ori le-as face si lor recenzii ori as scrie scurte proze cum faceam pe vremuri. Si normal ca ma gandesc la asta fix cand sunt in sesiune, iar in momentul in care o sa dau peste perioade mai libere, n-o sa-mi mai arda nici de una, nici de alta. Tipic. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu